دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانیال بصیر

حوزه/ مدرس و پژوهشگر فضای مجازی تصریح کرد: بی شک تقویت مهارت های رسانه ای لازمه موفقیت فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر دانیال بصیر در دوره آموزشی"رسانه و هویت طلبگی" که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد، با بیان این که شناخت راهبردها و برنامه های دشمن در جنگ شناختی یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود، گفت: قضایای چندماهه اخیر کشور به عینه ثابت کرد که ما باید به مؤلفه ها و شاخصه های جنگ شناختی توجه کرده و در عین حال به دنبال اتخاذ راهکارهایی باشیم برای این که تهدیدات و حملات دشمن را در این زمینه خنثی کنیم.

وی افزود: بدون تردید یکی از مهم ترین بایسته ها در این راستا آن است که بیش از پیش با دغدغه و احساس مسئولیت انقلابی وارد میدان نبرد شده و در عین حال به دنبال تقویت مهارت ها و توانمندی های رسانه ای خود باشیم.

سردبیر مجموعه رسانه ای"فکرت" همچنین ادامه داد: متأسفانه ما امروز از ناحیه ضعف مهارت های رسانه ای ضربه می خوریم و حال آن که باید به موازات افزایش انگیزه و دغدغه مندی به دنبال توسعه آموزش های کاربردی در حیطه های مختلف فعالیت رسانه ای و هنری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی های موجود با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی نهایت استفاده را در مسیر تبیین حقایق ببریم، قطعاً بر دشمن در جبهه رسانه ای غلبه یافته و خواهیم توانست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نیکی حراست نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha