شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیوان

حوزه/ مدیر کل دیوان محاسبات استان لرستان کار این سازمان را نوعی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مالی و اداری دانست.

به گزارش خبرزگاری حوزه از خرم آباد، مظفر جمالی نژاد مدیر کل دیوان محاسبات اداری استان لرستان، امروز در جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در محل این اداره کل برگزار شد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: باید تلاش کنیم تا با انجام دقیق رسالت خود در راستای تبیین و ترویج این فریضه در جامعه اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی تکالیف خود را بهتر بدانیم و آمادگی بیشتری در این زمینه داشته باشیم، افزود: ما در دیوان محاسبات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه عام و خاص را برعهده داریم.

مدیر کل دیوان محسابت لرستان بیان کرد: دیوان به عنوان یک سازمان نظارتی وظیفه نظارت براساس چارچوب های امر به معروف و نهی از منکر درخصوص مسائل مالی و اداری را دارد.

جمالی نژاد اظهار کرد: همکاران دیوان محاسبات لرستان در دو بخش اداری و فنی نسبت به برنامه های فرهنگی و اجتماعی و دینی اهتمام لازم را دارند و نیروهای فنی و حسابرسی استان در بیرون از سازمان و با استقرار در دستگاههای اجرایی به امر نظارت و حسابرسی مشغولند که در این خصوص پیشبرد اهداف و برنامه های ستاد امر به معروف در کنار وظایف و مسائل کاری مورد تاکید است .

وی با اشاره به مسائل فرهنگی به عنوان یکی از فعالیت های دیوان محاسبات، گفت: مسائل مربوط به نماز، عفاف و حجاب، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر مسائلی که برای کشور از اهمیت برخوردار است ما در دیوان به دنبال اجرای به دقیق آنها هستیم.

مدیر کل دیوان محاسبات لرستان افزود: برای اجرای کارهای فرهنگی با دستگاههای اجرایی همراهی و تعامل لازم را داریم.

جمالی نژاد تخصص و تعهد را لازمه فعالیت در هر زمینه ای دانست و افزود علاوه بر داشتن تخصص و دانش و آگاهی، داشتن تعهد برای هر کارمند و کارگزار نظام جمهوری اسلامی یک ضرورت است که این ویژگی متأثر از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha