چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سی

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان به خبر مسرت بخش موافقت با دو رشته تخصصی جدید در حوزه علمیه کاشان اشاره کرد و گفت: یکی از اخبار مسرّت بخش برای حوزه کاشان که هفته قبل تصویب شد، ایجاد دو رشته تخصصی تبلیغ و تفسیر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در گردهمایی مدیران مدارس علمیه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق، بادرود و قمصر که در مدرسه علمیه آیت الله یثربی(ره) کاشان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) اظهار داشت: غربی ها به اسم حقوق بشر و زن، زندگی و آزادی بدترین جنایت را علیه بشریت و زن انجام می دهند.

امام جمعه کاشان به جنگ شناختی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: معظم له می فرمایند جنگ شناختی دشمن که ذهن جوانان ما را نشانه گرفته است دو رکن دارد اقناع اندیشه و دیگری عُلقه قلبی و دلی است، می خواهند جای شهید و جلّاد را عوض کنند و این در اغتشاشات اخیر آشکار بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ارتباط با ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایام الله دهه فجر با این حدیث امام جواد(ع) ارتباط دارد امام می فرمایند «نعمتی که سپاسگزاری نشود مانند گناهی است که آمرزیده نشود».

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله آسید علی یثربی و آیت الله سید مهدی یثربی(ره)، ادامه داد: امام که توانست آرزوی صد و بیست و چهار هزار پیامبر بر آورده نماید.

نماینده ولی فقیه درکاشان به خبر مسرت بخش موافقت با دو رشته تخصصی جدید در حوزه علمیه کاشان اشاره و یادآور شد: یکی از اخبار مسرّت بخش برای حوزه کاشان که هفته قبل تصویب شد، ایجاد دو رشته تخصصی تبلیغ و تفسیر می باشد.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha