یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء در همایش نقش آفرینی بانوان زینبی در تمدن سازی اسلامی که با همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه ای (مد ظله العالی)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر تببین حضرت زینب(س) نبود امروز اثری از کربلا نبود، گفت: این تبیین بود که باعث شده هر ساله در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان خود را به کربلا برسانند، این همان تبیین مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با حضور در همایش نقش آفرینی بانوان زینبی در تمدن سازی اسلامی که به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام خامنه‌ای در حسینیه شهدا برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز رحلت زینب کبری (س)، اظهار داشت: اگر تببین حضرت زینب کبری (س) نبود امروز اثری از کربلا نبود.

وی گفت: تبیین حضرت زینب(س) بود که باعث شده هر ساله در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان خود را به کربلا برسانند، این همان تبیین مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری است.

آیت الله علما با بیان اینکه تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست و وظیفه همگانی است، یادآور شد: برای نسل آینده روشن کنیم که امروز ما کجاییم و دیروز کجا بودیم، امروز به برکت خون شهدا حرف ما در دنیا خریدار دارد، ولی قبل از انقلاب برده بی‌چون و چرای غرب بودیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز جنگ در بستر فضای مجازی است و یکی از مهمترین وظایف ما در این میدان است، خاطرنشان کرد: لازم است تا نسل جوان را از گمراهی و تباهی نجات دهیم و این جز با تبیین حقایق، میسر نیست.

وی تصریح کرد: تبیین را باید از خانواده شروع کرد و این وظیفه زنان و مادران است، زیرا جوانان از گذشته اطلاع درستی ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha