دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی درآئین افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: به برکت سفر مقام عظمای ولایت حدود ۷۰۰ طرح در استان کرمانشاه طراحی شد که اغلب آنها به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه، گفت: علی رغم چالش و توطئه ها، فتنه ها و دشمنی ها، انقلاب با سرعت بیشتر به راه خود ادامه می دهد و به قله آرمانی خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با گرامیداشت ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: اگر به چهل سال قبل برگردیم، در شهرستان صحنه خبری از حوزه علمیه، آمد و رفت طلاب خواهر و برادر، و فضای معنوی این چنینی نبود و امروز را از برکات فجر انقلاب می دانیم

وی با گرامیداشت یادو خاطره حجت الاسلام منصوری(ره) موسس مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)، از تلاش های حجت الاسلام خاص امیری، امام جمعه صحنه و حجت الاسلام بهمنی مدیر این مدرسه قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه در خصوص هزینه های پروژه احداث ساختمان جدید مدرسه امیرالمومنین(ع) صحنه، گفت: این بنای مبارک از برکات سفر پر خیر مقام عظمای ولایت به استان کرمانشاه، ساخته شده است. البته از مسئولین استان گله مندیم که چرا پروژه های احداثی سفر رهبری حکیم را اعلام نمی کنند. به برکت سفر مقام عظمای ولایت حدود ۷۰۰ طرح در استان کرمانشاه طراحی شد که اغلب آنها به اتمام رسیده است.

وی در پایان از کمکهای اوقاف و امور خیریه استان برای تجهیز مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تشکر و قدردانی کرد.

ساختمان مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در زمینی به مساحت ۲ هکتار و زیر بنای احداثی ۱۵۸۳ متر مربع در ۳ طبقه احداث شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حیدر بهمنی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    چه میگی اتمام چیه؟ مسئولی که داره طرح افتتاح می کنه به خودش اجازه نمیده بگه که این از عواید سفر رهبر انقلاب است.
  • سفر پر خیر و برکت CA ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    به گزارش ایرنا (۲۱ مهر ۱۴۰۱)( https://irna.ir/xjKKD5)🔸:«بیستم مهرماه سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۰ به‌ عنوان نقطه عطفی در تاریخ سرو قامتان این دیار است که در اذهان مردمان آن همچنان نقش بسته است.سفر پرخیر و برکت ایشان به استان کرمانشاه فرصتی برای مردم استان شد که رهبر خود را ببینند و نظر او را درباره وظایف خود در این برهه حساس و در این منطقه بسیار مهم بدانند و به دنبال عمل به آن بشتابند و هر دشواری‌ را در راه آن به جان قبول کنند.سفر ایشان به دیار مرزداران غیور کرمانشاه با عنایات معظم له علاوه بر دستاوردهای معنوی، دستاوردهای مهمی به همراه داشت که مصوبات این سفر نقش مهمی در حل مشکلات و جبران عقب ماندگی‌های این استان جنگ زده (با توجه به پایین بودن اکثر شاخص های توسعه استان نسبت به میانگین کشوری) داشت.»🔸 همان طور که حجت الاسلام صادق ایرانی گفتند علی رغم چالش و توطئه ها، فتنه ها و دشمنی ها، انقلاب با سرعت بیشتر به راه خود ادامه می دهد و به قله آرمانی خواهد رسید! منم یه آرمانم! شهید آرمانِ عزیز گفت آقا نور چشم ماست! آقا هم به ما میگوید چشمتان به آرمان ها باشد!