جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1070790
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
احکام ماه خدا

حوزه/ کتاب (احکام ماه خدا) مشتمل بر ۱۰۰ سؤال کاربردی و مبتلابه مربوط به ماه رمضان مطابق با فتاوای سه مرجع عالیقدر تشیع به زیور طبع درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، کتاب (احکام ماه خدا) مشتمل بر ۱۰۰ سؤال کاربردی و مبتلابه احکام مربوط به ماه رمضان توسط حجت الاسلام سید عباس حسینی‌پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد به زیور طبع درآمد و منتشر شد.

برای اطلاع بیشتر از این کتاب با حجت الاسلام سید عباس حسینی پور عزآبادی نویسنده کتاب (احکام ماه خدا) به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

هدف شما از نگارش کتاب "احکام ماه خدا" چه بود؟

همه ساله در ماه رمضان سؤالات متفاوتی پیرامون احکام متفاوت مربوط به این ماه به ویژه احکام روزه و روزه داری برای مؤمنین ایجاد می‌شود و دوستان و همکاران ما نیز با تعداد فراوانی از اینگونه سؤالات مواجه می‌شوند، لذا به جهت دستیابی هرچه سریعتر به پاسخ این دسته از سؤالات به فکر تهیه و تنظیم این کتاب افتادیم.

سبک نگارش این کتاب چگونه است؟

بنده در نگارش کتاب "احکام ماه خدا" چند هدف را دنبال می‌کردم، اولین هدف استفاده از سبک و روشی جدید در بیان احکام که با شیوه پرسش و پاسخ انجام شد و هدف دیگر کم حجم بودن کتاب بود، لذا به مهم‌ترین سؤالاتی که برای افراد در این ماه به وجود می‌آید، پرداخته شد و به بیش از ۱۰۰ سؤال کاربردی ذیل عناوین مختلف پاسخ داده شد.
این کتاب بر اساس نظرات کدامیک از مراجع تنظیم شده است؟

این کتاب بر اساس نظرات سه تن از مراجع معظم تقلید آیت الله العظمی خامنه‌ای، آیت‌الله العظمی سیستانی و آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام

کتاب (احکام ماه خدا) منتشر شد

کتاب (احکام ماه خدا) منتشر شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    عالی