دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار امام جمعه شبانکاره با معلمان

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه تحصیل و تربیت دو عنصر مهم برای محصلین است، گفت: توجه به معنویات در کنار علم آموزی برای دانش آموزان عزیز ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره امروز در دیدار با مدیر، معاونین و معلمان دبیرستان دخترانه مکتب الزهرا(س) با تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه و تقدیر از تلاش‌های دلسوزانه کادر این آموزشگاه، اظهار داشت: شرایط کنونی جامعه برای دانش آموزان بسیار حساس است.

امام جمعه شبانکاره افزود: جامعه امروز با توجه به فضای مجازی و جوسازی‌های رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی، نیاز به دقت و هوشیاری زیاد مخصوصاً برای دانش آموزان دختر دارد.

وی با بیان اینکه تحصیل و تربیت، دو عنصر مهم برای محصلین است، عنوان کرد: توجه به معنویات در کنار علم آموزی برای دانش آموزان ضروری است.

حجت الاسلام پُردل یادآور شد: معلمین داری شغلی بسیار شریف، مهم و حساس در جامعه هستند، چرا که تربیت کننده و پرورش دهنده نسل آینده می‌باشند.

وی تأکید کرد: امروز تمامی مسند نشینان و مسئولان در هر جایگاهی که هستند، مرهون زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه امثال شما معلمین هستند.

امام جمعه شبانکاره عنوان کرد: درست است از لحاظ حقوق و مزایا حتی از یک کارگر ساده هم دریافتی کمتری دارید، اما با دلسوزی و تعهدی که دارید شایسته تقدیر هستید و امیدواریم رتبه بندی، بتواند جبران زحمات معلمان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha