پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد خواستار نظارت مستمر بر بازار شد و گفت: مدیران و مسئولان باید با نظارت مستمر مانع بروز گرانی‌های افسار گسیخته و تورم در جامعه شوند و به ثبات قیمت‌ها در بازار کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: باید سیره و منش زندگانی ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و تلاش کنیم تا معارف و سیره اهل بیت(ع) در جامعه نهادینه شود.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، افزود: امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است و سپاهیان نیز با تأسی از سیره ایشان، در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه، در تلاش هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صرفا گروه و مجموعه‌ای نظامی نیستند، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی دینی، ایمانی و جهادی است که پاسدار و حافظ ارزش‌های اعتقادی، دینی و اسلامی در جامعه هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سپاه، محبوب قلوب مومنین و آزادگان جهان است، خاطرنشان کرد: حرکت وقیح و زشت اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست عوامل تروریستی، موجب حساسیت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد و همچنین موجب شد تا اتحادیه اروپا از این موضع پوشالی خود عقب نشینی کند.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران در جهان، گفت: امروز ۹۰ کشور دنیا خواهان خرید پهپادهای ایرانی هستند و دشمنان باید بدانند اگر در عرصه نظامی دست از پا خطا کنند، کشورهای متحد با آن‌ها در منطقه با خاک یکسان خواهند شد.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، خاطرنشان کرد: والدین و مدیران و مربیان تربیتی باید تلاش کنند تا نیروهای مومن، متعهد و در تراز اهداف اسلام و انقلاب تربیت کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین تأکید بر حل مشکلات معیشتی مردم، یادآور شد: همه مسئولان و مدیران باید به صورت جهادی به رئیس جمهور کمک کنند تا مشکلات تولیدکنندگان و همچنین مشکلات معیشتی مردم به حداقل برسد.

وی خواستار نظارت مستمر بر بازار شد و گفت: مدیران و مسئولان باید با نظارت مستمر مانع بروز گرانی‌های افسار گسیخته و تورم در جامعه شوند و به ثبات قیمت‌ها در بازار کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha