دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

حوزه / امام جمعه اهواز گفت: وعاظ و سخنران‌ها در منبرهای خود اوضاع فرهنگی و اجتماعی غرب را تشریح و در نقطه مقابل نیز آمارهایی از تعرض و تجاوزهای جنسی در کشورهای غربی و اروپایی را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در اجلاسیه جامعه وعاظ شهرستان اهواز، اظهار داشت: در خصوص مطالبات رهبر معظم انقلاب چند نکته بر زمین مانده که از جمله آن می‌توان به قرآن و تربیت چندین میلیون حافظ قرآن کریم اشاره کرد.

وی با اشاره به کاهش جمعیت و لزوم فرزندآوری به عنوان دیگر مطالبه بر زمین مانده رهبرمعظم انقلاب، خاطرنشان کرد: جمعیت کشور به سمت و سوی پیری در حال حرکت است، لذا توجه به مقوله فرزندآوری امری لازم بر همگان می‌باشد، همچنین "اشتغال و نظم" به عنوان دیگر مطالبه رهبر معظم انقلاب می‌باشد که باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه حجاب از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به بی‌حجابی کوتاه نخواهند آمد، در زمینه حجاب وظیفه ما تذکر زبانی است و قطعا این موضوع اثر خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با اشاره به اینکه در سطح اماکن، با بی‌حجابی برخورد قانونی خواهد شد، اظهار کرد: در مکان‌های عمومی نیز وظیفه مردم و روحانیت است.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اینکه در زمینه حجاب پشتیبان هستیم و کوتاه نخواهیم آمد، ادامه داد: وعاظ و سخنران‌ها در منبرهای خود اوضاع فرهنگی و اجتماعی غرب را تشریح و در نقطه مقابل نیز آمارهایی از تعرض و تجاوزهای جنسی در کشورهای غربی و اروپایی را بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خطاب به وعاظ یادآور شد: اجتماع‌هایی همچون اجلاسیه جامعه وعاظ، دارای برکاتی است، البته توجه به وحدت در این عرصه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه در حوادث اخیر بیشتر آمار مربوط به جوانان و نوجوانان بود، افزود: بسیاری از این افراد، یک بار هم سخنان رهبرمعظم انقلاب را نشنیده‌اند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: حداقل شش ماه است که قرارگاه جهاد تبیین در استان خوزستان تشکیل شده و مدرسه به مدرسه و شهر به شهر در حال عمل به تکلیف جهاد تبیین هستیم.

در ادامه این نشست برخی از خطبا و وعاظ به بیان دغدغه‌ها، پیشنهادها و راهکاری افزایش تأثیرگذاری در سطح جامعه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha