یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
روز بوشهر

حوزه/ ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت روز بوشهر عصر امروز در آیینی با نواخته شدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت با حضور شماری از مسئولان، شهروندان و دانش آموزان مدرسه سعادت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت روز بوشهر عصر امروز در آیینی با نواخته شدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت با حضور شماری از مسئولان، شهروندان و دانش آموزان مدرسه سعادت، آغاز شد.

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در این مراسم با گرامیداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر (سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت) اظهار داشت: در هفته بزرگداشت روز بوشهر ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به عطرافشانی گلزار شهدا، جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) از روز ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه در میدان المپیک، جشنواره تفریحی، فرهنگی و ورزشی از ۱۲ لغایت ۱۷ اسفندماه در میدان رئیسعلی دلواری، زنگ مدرسه سعادت در روز ۱۳ اسفندماه در مدرسه سعادت و دیدار با خانواده‌های شهدا اشاره کرد.

وی افزود: برگزاری محفل قرآنی در روز ۱۷ اسفندماه، همایش روز درختکاری در روز ۱۵ اسفندماه در حاشیه بزرگراه امام علی(ع)، مسابقه عکاسی از فضای سبز منازل از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه، همایش بوشهر پایتخت مقاومت در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه، اختتامیه روز بوشهر در روز ۱۸ اسفندماه در تالار لیان از دیگر برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر است.

شهردار بوشهر ادامه داد: در آیین اختتامیه برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر از شهروند افتخاری، چهره ماندگار و خانواده شهید شاخص نیز تجلیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری در بوشهر با صداقت، شفافیت و تلاش شبانه روزی می‌کوشد تا این شهر با برخورداری از زیرساخت‌های مهم، شهری زیبا برای شهروندان باشد.

حیدری ادامه داد: شهرداری بوشهر با مدیریت جدید پس از گذشت یک سال و چند ماه اکنون بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در دست احداث دارد که تا خرداد سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با تلاش جهادی و انقلابی و در تعامل و همدلی با شورای اسلامی شهر، مردم و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های ویژه برای پیشرفت و عمران و آبادانی بندر بوشهر در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha