دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از روستاهای مسیر تصفیه شکر شهرستان باوی

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان از روستاهای مسیر تصفیه شکر شهرستان باوی بازدید و ضمن آمایش سرزمینی مسائل، از نزدیک در جریان مطالبات مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز از روستاهای مسیر تصفیه شکر شهرستان باوی بازدید و ضمن آمایش سرزمینی مسائل، از نزدیک در جریان مطالبات مردم قرار گرفت.

"روستاهای مراونه دهستان عنافچه"، "چم العبید"، "دغاغله صفاک"، "خاور سید خلف"، "عماشیه" و "منصوریه یک" روستاهایی بودند که نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور میدانی در آن مناطق، چهره به چهره با مردم دیدار و به گفت‌وگو نشست.

افت فشار، کمبود تجهیزات در مساجد، کمبود مدارس به ویژه در مقاطع تحصیلی متوسطه دوم، ارتقای تجهیزات خانه بهداشت، تکمیل مدرسه علمیه منطقه، اشتغال و ضرورت توجه شرکت‌های منطقه به جوانان بومی، زهکشی زمین‌های کشاورزی، توسعه و اصلاح شبکه برق، اختصاص سهمیه آرد، ترمیم جاده مواصلاتی، بخش‌هایی از این مطالبات بود.

اختصاص و هزینه حق آلایندگی در روستاهای مراونه، ترمیم برخی جاده‌های ارتباطی، احداث مدرسه، اتصال تمامی منازل به آب، برق و گاز، بخش‌هایی از اقداماتی بود که در این مناطق انجام شده‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز با حضور در مسجد روستای "منصوریه یک" شهرستان باوی، با مردم این مناطق دیدار کرد و پای صحبت‌های آنها نشست.

همچنین در این بازدید، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، فرماندار شهرستان باوی و تعدادی از بخشداران و دهیاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha