یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شعاع فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تمام کشور را پوشش داده است و همت بلند نیروهای جهادی نشان می‌دهد که مهمترین دغدغه نظام اسلامی توجه به ولی نعمتانی است که باید به وجودشان افتخار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی روز گذشته در حاشیه مراسم توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی که در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهرک کوثر قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین گفت: یکی از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری حکومت محرومان و مستضعفان است و این افتخار نظام است که همواره هوادار مستضعفان جهان بوده است.

وی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین، ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی نشان داد که چگونه نظام اسلامی و مردم ایران هوادار مستضعفان و مظلومان هستند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حاکمیت اسلامی به بنیانگذاری امام راحل(ره) و هدایت رهبر معظم انقلاب در عرصه های رشد علمی، دانشی، سازندگی، امنیت داخلی و منطقه‌ای و جبهه‌های مقاومت درخشش بی‌نظیری داشته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در سایه خون شهدا و روحیه جهادی مردم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: شعاع فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت مام(ره) تمام کشور را پوشش داده است و همت بلند نیروهای جهادی نشان می‌دهد که مهمترین دغدغه نظام اسلامی توجه به ولی نعمتانی است که باید به وجودشان افتخار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: از آنجایی که اموال و ثروت ها در دست اغنیا از آنِ خداوند است از این رو ثروتمندان وکلای خداوند متعال هستند که وکالت دارند به یاری محرومین و مستضعفان بشتابند.

ایران اسلامی هوادار مستضعفان و مظلومان عالم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha