شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
image-20230425080953-1.png
تازه مسلمانان در مسجد ویگوی اسپانیا

حوزه/طبق آمارها و اسناد موجود علاقه روزافزون به گرایش به اسلام در اسپانیا وجود دارد. سه جوان، در میان هزاران تازه مسلمان اسپانیایی تایید کردند که مسیحیت پاسخگوی آنها نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، عبدالرحیم عزیری، سخنگوی جامعه اسلامی در ویگو اسپانیا می‌گوید: طبق آمارها و اسناد موجود علاقه روز افزون به گرایش به اسلام وجود دارد. طبق گزارش‌های او، در سال‌های اخیر حدود ۱۰هزار نفر به اسلام گرویدند که اکثر آنها اهل منطقه گالیسیا هستند، البته در بین آنها مهاجرانی از آفریقا نیز وجود دارند.

به گزارش سایت آتلانتیکو، سه شهروند اسپانیایی اهل گالیسیا خانم ها میگوئل، باربارا و دزیره اخیراً به اسلام پیوسته‌اند.

ونسا کانسینو که چندین سال پیش مسلمان شده است و راهنمای این سه جوان در مسیر هدایت بوده می گوید: "دزیره "در بریتانیا زندگی می‌کرد، مسیحی بود، معتقد بود، اما مسیحیت، پاسخگوی نیازهای معنوی و روحی او نبود. او شروع به آموختن در مورد اسلام کرد و بعد از چند سال مطالعه، شهادتین را بر زبان جاری کرد. همین اتفاق در مورد "باربارا "که یک دختر داروساز بود، افتاد. خانواده او مسیحی "پوستورئو" هستند، او در تعامل با دوستان مسلمانش، از روی کنجکاوی شروع به خواندن و مطالعه در مورد اسلام کرد و در نهایت تصمیم گرفت مسلمان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha