جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه راه رسیدن به جلب رضایت مردم، برخورد حکیمانه با آنان است، تاکید کرد: اتحاد رمز برون رفت از همه مشکلات می باشد اما در صدر همه توفیقات بایستی تلاش برای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و توجه به تدابیر و رهنمودهای ایشان را بدانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در بیست و ششمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا که با حضور رئیس جمهور در سالن فجر فراجا برگزار شد، اظهار داشت: با همه وجود خداوند را شکرگزارم که در روزهایی که ایران اسلامی معطر از ذکر و تکبیر خداوند متعال و راز و نیاز اهل صیام است، در جمع همرزمانم و مجاهدان فی سبیل الله می باشم.

وی افزود: مجددا انتصاب شایسته و حکیمانه برادر بزرگوارم سردار "رادان" را به مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، ولی امر مسلمین، همکارانم و ملت شریف ایران اسلامی و همچنین این ایام خجسته را با همه وجود به یکایک عزیزانم و همسنگرانم در جای جای ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر لزوم مراقبت از خویشتن و تقویت تقوا یادآور شد: تقوا، استحکام بخش وجود و درون آدمی است و پیوسته رب العالمین را اطاعت کردن و از خداوند استعانت گرفتن، مصداق بارز تقوا است.

وی با توصیه بر اینکه همواره باید دل را با یاد، ذکر و توجه به خداوند معطوف کنیم، مطرح کرد: یاد خدا و ذکر او موجب آبادانی قلب و وجود و حقیقت انسان است، بنابراین نباید لحظه ای از یاد پروردگار غفلت کنیم و در همه حال خدا را حاضر بدانیم که عالم محضر اوست.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی بیان کرد: آبادانی قلب به یاد و ذکر خدا و در راس همه اذکار تلاوت قرآن است؛ خداوند را باید با عظمت یاد کرد تا دل و جانمان آباد باشد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت های شبانه روزی آحاد کارکنان خدوم فراجا تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا خانه انتظامی را آباد کنیم و امنیت و آرامش را به مردم تقدیم نماییم؛ همراهی و همدلی، همکاری صف و ستاد جز با اتحاد و استحکام درونی ممکن نیست و این همراهی و همدلی موجب پیشبرد بهتر ماموریت های فراجا و جلب رضایت خداوند متعال می شود، راه جلب رضایت مردم؛ حراست از امنیت و آرامش و آسایش مردم است و این جلب رضایت مردم، جلب رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه راه رسیدن به جلب رضایت مردم، برخورد حکیمانه با آنان است، تاکید کرد: اتحاد رمز برون رفت از همه مشکلات می باشد اما در صدر همه توفیقات بایستی تلاش برای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و توجه به تدابیر و رهنمودهای ایشان را بدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha