دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با مدیرکل صداوسیمای قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر گفت: با جلسات مشترک با معاون محترم صداوسیما در مراکز استانی می توانیم جهت شناساندن مجمع نمایندگان طلاب و ظرفیت های آنان، گام های مثبتی را برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در نشست صمیمی با هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: این مجمع علیرغم گستردگی و فعالیت زیاد، معرفی مناسبی از آن صورت نپذیرفته و شناخته شده نیست و امیدواریم این ضعف در این دوره برطرف شود.

وی ابراز داشت: با جلسات مشترک با معاون محترم صداوسیما در مراکز استانی می توانیم جهت شناساندن مجمع نمایندگان طلاب و ظرفیت های آنان، گام های مثبتی را برداریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در پایان گفت: روابط عمومی های دو مجموعه می توانند با همکاری و تعامل در انعکاس اخبار و رخدادها، هم پوشانی مناسبی داشته باشند.

آماده تعامل و همکاری با مجمع نمایندگان طلاب هستیم

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز اظهار داشت: صداوسیمای مرکز قم، ظرفیت مناسبی دارد که می توانیم در قالب تفاهم نامه از این ظرفیت ها در راستای جهاد تبیین و فرهنگ سازی مطلوب استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: «انتشار اخبار مجمع نمایندگان طلاب در اخبار سراسری حوزه»، «هماهنگی برای برگزاری جلسه با حضور دکتر عابدینی، معاون امور استان های صداوسیما و رؤسای صداوسیمای مراکز استانی و رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب»، «استفاده از ظرفیت نمایندگان طلاب به عنوان کارشناس فرهنگی، علمی و ...»، «همکاری در برگزاری همایش های فرهنگی و اجتماعی مجمع نمایندگان طلاب» و «دعوت از دکتر جبلی، رئیس صداوسیمای کشور برای حضور در مجمع عمومی نمایندگان طلاب» از انتظارات ما می باشد.

آماده تعامل و همکاری با مجمع نمایندگان طلاب هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha