شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1084495
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
ساوه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه به همراه معاونین خود با حضور در منزل استاد پیشکسوت این مدرسه، از زحمات وی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، زینب رستم‌پور مدیر مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه، به همراه تعدادی از معاونین مدرسه صبح امروز با حضور در منزل استاد پیشکسوت خانم سکینه خاتون سنمبر از زحمات وی در طول مدت خدمت خود در سمت استاد مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه قدردانی کرد.

خانم سنمبر، ضمن ابراز خرسندی و تشکر از این اقدام، حضور در حوزه‌های علمیه را نعمت الهی قلمداد کرد و اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که بهترین سال‌های عمر خود را در خدمت طلاب و سربازی امام عصر(عج) گذراندم و در این مدت ضمن بهره‌مندی از محضر دیگر اساتید، دغدغه رضایت الهی را سرلوحه کارهای خود قرار دادم.

وی با اشاره به اینکه اساتید باید همواره با علم‌آموزی و کسب فضائل عجین باشند، خاطرنشان کرد: یکی از ضروریات مهم هر استاد، ارتباط پیوسته با کتاب و به‌روز کردن علم خود می‌باشد و بنده به عنوان یک استاد بازنشسته همچنان ضرورت علم‌آموزی را در خود احساس می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال همه اساتید را در این راه ثابت قدم بدارد.

مدیر مدرسه علمیه الهیه ساوه نیز در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این استاد پیشکسوت، با اهدای لوح، شاخه گل و هدیه از وی تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha