شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان بهار

حوزه / امام جمعه موقت بهار گفت: چگونه فرد یا افرادی به خود اجازه می‌دهند دست به اسلحه، عاملان امنیت و ملت را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون بکشند، کجای دنیا با کدام عقل و منطقی سازگار است که از چنین جنایتکارانی حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی‌اصغر زارعی امام جمعه موقت شهرستان بهار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حضرت معصومه(س)، مقام والایی دارد و باید این بانوی بزرگوار را گرامی بداریم، چرا که وجود ایشان نعمتی است که خدای متعال به ما ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه روایات بسیاری در جایگاه مقام و منزلت حضرت معصومه(س) ذکر شده، گفت: این جایگاهی که اسلام برای بانوان قائل شده، همان جایگاهی است که دختران در سیره عملی پیغمبر(ص) و اهل بیت(ع) داشتند.

حجت‌الاسلام زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: اعدام سه نفر از افرادی که با حمله تروریستی مسلحانه دو بسیجی حافظ امنیت و عوامل فراجا را در اصفهان به شهادت رساندند، حاشیه‌هایی برای این مسئله ایجاد کرد، اما اعتراض و مطالبه ما این است که چگونه فرد یا افرادی به خود اجازه می‌دهند دست به اسلحه، عاملان امنیت و ملت را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون بکشند، کجای دنیا با کدام عقل و منطقی سازگار است که از چنین جنایتکارانی حمایت شود.

وی با اشاره به انتخابات ترکیه، یادآور شد: در انتخابات اخیر برخی از غرب زده‌ها و خود حقیر پندارها، دموکراسی ترکیه را بر سر ملت ما می‌زدند، اما در دو روز اخیر سلبریتی ترکیه‌ای در یکی از صفحات فضای مجازی ترکیه به رئیس جمهور ترکیه توهین کرد که ۴سال به وی حبس دادند، اما در مملکت ما یک سلبریتی که گاها سواد و فکری ندارد به همه نهادهای ملی و مذهبی توهین می‌کند و کسی صحبتی نمی‌کند؟

امام جمعه موقت شهر بهار، تصریح کرد: برخی به راحتی به خود اجازه می‌دهند که به مقدسات و مذهب و شهدا توهین کنند و برخی اوقات قوه قضائیه به‌راحتی در برابر این‌ها سکوت می‌کند.

وی با بیان اینکه برخورد با این افراد، مطالبه عمومی است، اظهار کرد: چند بی‌حجاب و افرادی که قوانین این کشور را زیر پا می‌گذارند بسیار راحت به خود اجازه می‌دهند که صدای خود را بلند کنند و اقتدار پلیس را بشکنند و به مقدسات جسارت کنند، اما مذهبیون و کسانی که برای این نظام و انقلاب خون و جان دادند، حق اعتراض ندارند.

حجت الاسلام زارعی، با تأکید بر اینکه قوه قضائیه نباید به چنین سلبریتی‌هایی اجازه دهد که این طور در فضای مجازی جولان دهند، گفت: یک سلبریتی با دنبال کننده‌های صدها هزار نفری در فضای مجازی، با این کارها تروریست پروری می‌کند و با هشتگ "نه به اعدام" با حمایت خود از تروریست‌ها، برخورد قانون با متخلفان را زیر سؤال می‌برد؛ سؤال اینجاست که چرا با اینگونه افراد برخورد نمی‌شود؟ این مطالبه مردم است؛ از قوه قضاییه می‌خواهیم درباره این مسئله تجدید نظر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha