چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر/ اجرای طرح اقدام سنجی فعالیت های پژوهشی در واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان از اجرای طرح اقدام سنجی فعالیت های پژوهشی در واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان خبر داد. 

حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از اجرای طرح اقدام سنجی فعالیت های پژوهشی و برگزاری کارگاه فرآیندهای پژوهشی در واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: یکی از خلاءهای موجود در معاونت پژوهش حوزه خوزستان نبود اطلاعات واضح و شفاف از وضعیت فعالیت های پژوهشی واحدهای آموزشی بود. همچنین از دیگر خلاءها عدم آشنایی طلاب مدارس علمیه با انواع مختلف فعالیتهای پژوهشی(فرآیندهای پژوهشی در مدارس) است.

وی افزود: برای رفع این خلاءها و همچنین بتوانیم برنامه ریزی درست و سیاستگذاری دقیقی برای معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان داشته باشیم طرح نظارت ستادی و اقدام سنجی فعالیت های پژوهشی و همچنین برگزاری کارگاه فرآیندهای پژوهشی واحدهای آموزشی در دستور کار معاونت پژوهش حوزه استان قرار گرفته و از حدود دوهفته پیش عملیاتی شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در ادامه گفت: از دیگر اهداف و ثمرات این طرح علاوه بر رفع خلاءهای موجود می توان به افزایش آگاهی طلاب نسبت به فعالیت های پژوهشی، دریافت نقطه نظرات اساتید و کادر مدارس، بررسی امکانات و تجهیزات پژوهشی مدارس علمیه و رتبه بندی آنها به لحاظ امکانات و جایگاه فعالیتهای پژوهشی اشاره کرد.

وی در پایان اظهار کرد: تاکنون مدارس علمیه امام خمینی (ره)، آل طیب، ولی عصر(عج) خاتم الانبیا(ص) در اهواز و امام جعفر صادق (ع) باغملک مورد ارزیابی قرار گرفته و در آنها کارگاه فرآیندهای پژوهشی برگزار شد و برنامه داریم تا پایان تابستان این طرح را به اتمام برسانیم تا ابتدای سال جدید با یک اشراف کامل و اطلاعات کامل بتوانیم هرچه بهتر فعالیت های پژوهشی در مدارس را دنبال کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha