دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسات مشاوره

حوزه/ به مناسبت دهه کرامت جلسات مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری برای مراجعین همراه با حضور خدام رضوی در مسجد امیرالمومنین(ع)بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، برگزاری جلسات حضوری و غیر حضوری مشاوره حقوقی در استان بوشهر با حضور خدام رضوی رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و ارائه این خدمات تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

مراجعین عمدتا از مردم بی‌بضاعت هستند که به‌دلیل مشکلات متعدد زندگی دچار اضطرار شده و با عنایت امام رئوف(ع) و همّت و تلاش خادمیاران رضوی، گوشه‌ای از این دغدغه‌ها مرتفع شد.

گفتنی است این اقدام خداپسندانه در طول دهه کرامت ادامه دارد و هرگونه خدمات‌ مشاوره‌ای و حقوقی به مردم متقاضی ارائه می‌شود.

در شهر بوشهر نیز و در آغازین رو از دهه کرامت، جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهر با برگزاری میز مشاوره در کنار ساحل خلیج فارس، به ارائه مشاوره در مسائل مختلف پرداختند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان‌های استان بوشهر پیش بینی شده است.

رویکرد محتوایی دهه کرامت و محور گفتمان کاروان‌های «زیر سایه خورشید» با شعار «جمع مان جمع است، زیر پرچمت» در تمامی برنامه‌ها، مردمی سازی برنامه‌ها، توجه به مخاطبان تخصصی، بهره‌گیری از کلید واژه‌های اتحاد و همدلی انتخاب شده است.

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، مشاوره حضوری و تلفنی خانواده‌های زندانیان، ویزیت رایگان در محل کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مشاوره حقوقی، همایش تجلیل از نیروهای ناو گروه مکران و دنا نیروی دریایی ارتش از برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha