سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تا زمانی که ملت ایران در کنار نظام اسلامی قرار داشته باشند، هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به این مملکت برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام و شهرستان کامیاران ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امسال ۲ واقعه مهم و تاریخی باهم متقارن شده اند، یکی آزادسازی خرمشهر و دیگری دهه کرامت.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: ملت ایران طعم استقلال و آزادی خود را می چشد و با وجود اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، بازهم در کنار نظام ایستاده اند و با دشمنان خارجی در تقابل هستند.

استاد حوزه افزود: تا زمانی که ملت ایران در کنار نظام اسلامی قرار داشته باشند، هیچ قدرتی نمی تواند آسیبی به این مملکت برساند.

وی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر یک فتح بزرگ شناخته می شود، اظهار کرد: خرمشهر توسط رزمندگان اسلام و آن هم با دستان خالی آزاد شد و در مقابل دشمنان بعثی و هم‌پیمانان او با تمام قدرت در تلاش بودند که نه‌تنها خرمشهر را اشغال کنند، بلکه خود را به تهران برسانند که یاری و نصرت الهی و همچنین همت رزمندگان این اجازه را به دشمنان نداد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به وجود برخی از مشکلات اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: برای گذر از مشکلات نیازمند تعامل و همسویی مردم و دولت هستیم و نباید چشم ما به خارج از کشور باشد زیرا دشمنان همواره دشمنی خود را چه علمی و چه به صورت پنهانی نشان داده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در پایان اظهار کرد: با حمایت مردم، نظام جمهوری اسلامی در مقابل هر دسیسه و توطئه ای بیمه خواهد بود و در این راه بی گمان خداوند متعال نیز همراه ما خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha