یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1091399
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
فلسطین

حوزه/ "حنان بیک" خاخام یهودی مقیم انگلیس تأیید کرد که اسرائیل حقی در فلسطین ندارد و سرزمین ها از رودخانه تا دریا تنها متعلق به فلسطینیان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "حنان بیک" خاخام یهودی مقیم انگلیس تأیید کرد که اسرائیل حقی در فلسطین ندارد و سرزمین ها از رودخانه تا دریا تنها متعلق به فلسطینیان است.

وی گفت: صهیونیسم، سرکشی علیه خداوند متعال است که قوم یهود را به تبعید فرستاد تا در تبعید بمانند، نه اینکه علیه غیریهودیان شورش کنند و سرزمین مقدس را به زور تصرف کنند.

خاخام یهودی اشاره کرد: صهیونیسم با تمام جنبه های انسانیت در تضاد است. آنها بسیاری از فلسطینی ها را می کشند و این کشتار تا امروز ادامه دارد. فلسطینی ها هر روز بیهوده کشته می شوند.

تنها راه رسیدن به صلح در جهان پایان صلح آمیز اسرائیل است

وی با تأکید بر اینکه صهیونیسم امروز در حال افزایش یهودی ستیزی در جهان است و یهودیان را در سراسر جهان به خطر می اندازد، بیان داشت: تنها راه رسیدن به صلح در جهان پایان صلح آمیز اسرائیل است. هیچ کس خواهان خونریزی نیست.

وی تأکید کرد: اول اگر صلح می‌خواهید خانه را برگردانید، از دریا تا رودخانه، باید به فلسطینی‌ها برگردد، سپس یهودیان و مسلمانان و همه مردمان دیگر با هم در صلح زندگی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha