چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین، عنوان کرد: این سفرها و توافق ها با کشورهای مختلف نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امروز در خطبه‌های نماز جمعه شبانکاره ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: شهادت آن حضرت گویای این نکته است که فعالیت‌های امام جواد در پاسداری از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی تا چه اندازه برای حکومت‌های جور و ستم، خطر آفرین بوده است.

امام جمعه شبانکاره ضمن تشکر از خدمات سازمان تبلیغات اسلامی، بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان با تبلیغات گسترده سعی در تضعیف روحیه دینی مردم عزیز ایران اسلامی دارند و در این راه هزینه‌های چند ده میلیون دلاری می‌کنند، ایجاد نمایندگی سازمان تبلیغات در بخش بزرگ شبانکاره که دارای روستاهای پر جمعیت و مستعد تبلیغی است لازم و ضروری است.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با بیان اینکه صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت کشور است، افزود: تنوع و فراوانی کاربردها و گستره کارآیی صنعت هسته‌ای در تسهیل زیست انسانی و بهره‌وری بهتر در استفاده از مواهب خدادادی و طبیعی نقش موثری دارد و دستیابی ایران به دانش هسته‌ای به عنوان یک دانش صف‌شکن و بن‌بست‌شکن و بومی‌شدن صنعت بسیار مهم هسته‌ای نشان‌دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب‌گرایانی است که در صدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین، عنوان کرد: این سفرها و توافق ها با کشورهای مختلف نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و در آینده نزدیک مشکلاتی که چندین سال روی هم انباشته شده بود را کم کم حل خواهد کرد.

امام جمعه شبانکاره با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: در حوزه ترمیم یا تعویض شبکه‌های فرسوده آب تلاش‌های قابل قبولی صورت گرفته اما طی چند روز گذشته تعدادی تماس گرفتند یا پیام فرستادند و از کمبود آب گله‌مند بودند. ان شاءالله با صرفه جویی در مصرف آب در آینده با مشکل کم آبی روبرو نشویم.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با بیان اینکه اعضا شورای شهر و روستا از نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات مردم استفاده کنند، ادامه داد: مردم به شما اعتماد کردند لذا جلسات پرسش و پاسخ در فضای صمیمی و به دور از تنش و جدال برگزار بشود.

پایان خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha