شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه اهل سنت کنگان

حوزه/ رئیس شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر گفت: تمام تلاش دشمنان ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و امت اسلامی باید وحدت خود را تقویت و حفظ کنند.

شیخ جمالی رئیس شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تاکید بر حفظ وحدت مسلمین و تلاش در تقویت آن، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و مکان آن نیز برای آنها تفاوتی ندارد، بنابراین وظیفه همه ما این است که وحدت خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن در بین ما نفوذ کند.

وی با بیان اینکه انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی دنبال فتنه انگیزی بین امت اسلامی هستند، افزود: امت اسلامی باید وحدت خود را حفظ کند و این مهم در حال تحقق است.

رئیس شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر با بیان اینکه تمامی ماه ها از جمله محرم، صفر، شعبان، رمضان، رجب و ذی القعده دارای فضائل زیادی هستند، اما ماه ذی القعده فضیلت های دیگری دارد که نسبت به سایر ماه ها برتری دارد.

وی عنوان کرد: یکی از اعمال این ماه مناسک و مراسم حج است که مسلمانان باید از این فرصت استفاده کرده و بر وحدت خود بیفزایند و امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند.

وی ادامه داد: اگر اجازه دهیم دشمن در بین ما نفوذ و به وحدتمان خدشه وارد کند، دچار گرفتاری و اختلاف خواهیم شد.

شیخ جمالی یادآور شد: از فرصت مناسک حج که تجلی حضور مسلمانان جهان است استفاده کنیم و بر وحدت خود بیفزاییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha