شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1093220
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
روز ازدواج

حوزه/مدیر کل ورزش و امور جوانان قم گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مراسم جشن ازدواج ۱۱۰ زوج در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و امور جوانان قم در جمع خبرنگاران قم گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز ازدواج جشن بزرگی هلهله فرشته‌ها با حضور ۱۱۰ زوج در شهر قم و ۱۰ جشن ازدواج در روستاهای استان برگزار خواهد شد.

وی اهدای ۱۱۰ جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: اولین قرارگاه تحکیم خانواده که دارای اتاق عقد است در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم واقع در خیابان ۱۵ خرداد افتتاح خواهد شد.

ثانی خانی برگزاری جلسه نقد فیلم و اجرای کارگاه‌های پیش از ازدواج را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج عنوان کرد و افزود: طبق سنوات گذشته برای تسهیل در امر برگزاری جشن‌های ازدواج اماکن و سالن‌های ورزشی در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و امور جوانان استان اشاره هم به اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان در سال جدید داشت و گفت: ۴ هزار و ۸۹۱ نفر برای دریافت وام ازدواج به بانک‌ها معرفی شدند که ۸۷۳ نفر موفق به دریافت وام در دو ماهه امسال شدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha