دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان گفت: همان گونه که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای صدا و سیما بسیار زیاد و به واقع یک دانشگاه سیار است و هر فردی می تواند از آن استفاده علمی نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد امروز در دیدار مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان اصفهان ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه اظهار داشت: از امام جواد(ع) روایت است که می فرماید: "مومن نیازمند سه امر می باشد؛ توفیقی که از جانب خدا است، واعظی که از درون نصیحت کند و از هر فردی نصیحت را قبول نماید".

وی ضمن ابراز امیدواری برای خدمت بهتر در صدا و سیمای استان، جمع حاضر در جلسه را جمعی ارزشمند بیان کرد و افزود: خدا را شاکریم افرادی که در صدا و سیمای استان حضور داشته و دارند متدین و دلسوز می باشند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان، خدمت در صدا و سیما را توفیق الهی عنوان کرد و گفت: برخی از امور دست ما نیست، لذا گاهی فردی ویژگی هایی دارد و خداوند برای انجام کاری به آن توفیق می دهد و همین که خدا توفیق داده است که در رأس کارهای فرهنگی قرار گیرید و در جمهوری اسلامی و صدا و سیما فعالیت نمایید توفیق من الله است و از ناحیه خدا است.

وی با تاکید بر فعالیت های گسترده و فراوان صدا و سیما تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب فرمودند کارهای صدا و سیما بسیار زیاد و به واقع یک دانشگاه سیار است و هر فردی می تواند از آن استفاده علمی نماید.

امام جمعه اصفهان آموزش ضمن خدمت را یکی از اقدامات موثر برای افزایش کارآمدی کارمندان و نیروهای صدا و سیما بیان کرد و گفت: افرادی که در صدا و سیما کار می کنند باید آموزش ضمن خدمت ببینند، چرا که رشد آنها به نفع ما است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان دارای کارشناسان پخته در مسائل مختلف است عنوان کرد: به ویژه مسائل دینی و تبیین این مسائل بسیار مهم است و اصفهان افراد پخته خوبی دارد که می توانند برای کارمندان صدا و سیما آموزش ضمن خدمت برگزار دهند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر رشد کارمندان و نیروهای صدا و سیما تصریح کرد: خوب است که انسان خود را بسازد و این گونه نباشد که روزمره کاری انجام دهد و خود رشد نکند و به خصوص صدا و سیمای اصفهان باید به گونه ای باشد که نیروهای خود را به مراکز دیگر نیز بدهد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گزارشی از برخی فعالیت ها و برنامه های در دست تهیه و تولید ارائه کرده و توجه به تولید محتوا را در دوره تحولی بر مبنای سند تحول صدا و سیما و ماموریت هایی که رهبر معظم انقلاب برای آن سازمان تعریف نموده اند مورد تاکید دانسته و به برخی از برنامه های در دست تولید اشاره کرد.

افشار نیا در ادامه افزود: تولید و ساخت سریال هایی با محوریت شهید احمد کاظمی و شهید حسین خرازی، ساخت مستند برای ۲۰ سردار شهید و ۱۰۰ شهید شاخص استان، تهیه و تولید برنامه بر مبنای ۱۰۰۰ خاطره از شهدای استان و همچنین تولید برنامه هایی با موضوع تشویق به ازدواج، افزایش جمعیت و موالید برخی از تولیدات و اقدامات در دست تهیه صدا و سیمای استان اصفهان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha