شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، وحدت میان نیروهای مسلح را قابل تقدیر دانست و گفت: رابطه و تعامل نزدیکی با نیروی انتظامی داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، در حاشیه برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر ماه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش در گیلان، با حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در این دیدار ضمن عرض تبریک ایام دهه امامت و ولایت، عید قربان و عید غدیر خم گفت: ثواب زیارت مومن بسیار است و یکی از اعمال مؤکد در دهه امامت و ولایت دیدار مومنین با یکدیگر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه خطاب به امام جمعه رشت گفت: از مواضع انقلابی جنابعالی تشکر می کنم و ان‌شاءالله که همه ما انقلابی بمانیم.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی افتخار می کند که تحت هدایت ها و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا ، مشغول خدمت به نظام مقدس اسلامی است، تصریح کرد: گاهی اوقات مجموعه انتظامی بیشتر از سایر ارگان ها می تواند مردم را پای کار بیاورد.

اقتدار و وحدت میان نیروهای مسلح کشور ستودنی است

حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، نیز ضمن خوش آمد گویی به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در سفر به استان گیلان وحدت میان نیروهای مسلح را قابل تقدیر دانست و گفت: رابطه و تعامل نزدیکی با نیروی انتظامی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha