شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر در مجتمع آموزشی امام صادق(ع) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن اسلامی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای توانمندسازی هنرمندان مسجدی سال گذشته دوره توانمندسازی مربیان تئاتر با حضور استاد حسین فدایی در زنجان برگزار شد و امسال نیز در ادامه این برنامه دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» را برای نوجوانان و جوانان مسجدی اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور ۱۰۰ نفر از فعالان هنری کانون‌های مساجد در این دوره گفت: این دوره ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برای گروه سنی ۱۴ تا ۳۰ سال دختران و پسران طراحی شده است. افزود: در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس «سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی، «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» در رشته بازیگری پسران، «آرزو افشار و مریم کاظمی» در رشته بازیگری دختران و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی همراه خواهد بود.

اسلامی با اشاره به زمان برگزاری این دوره تصریح کرد: این دوره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه در مجتمع آموزشی امام صادق (ع) سه راه زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha