جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، گفت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضامن سلامتی روانی و معنوی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام‌ جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در برنامه‌های دهه ولایت، نشانه اوج دینداری و ولایتمداری مردم در دفاع از اهداف والای دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه ولایت و روز عید سعید غدیر، گفت: حضور مرشور و مردمی در برنامه های دهه ولایت توطئه های دشمنان را خنثی و بار دیگر نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه بروجرد به درگیری‌های داخلی کشور فرانسه اشاره کرد و یادآور شد: رییس جمهور این کشور با حامیان اغتشاش در ایران عکس یادگاری انداخت و خیال می‌کرد همه چیز تمام شده، اما اکنون خود، گیر افتاده است.

حجت الاسلام حسینی، با تأکید بر اینکه اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضامن سلامتی روانی و معنوی جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انجام هزینه‌های هنگفت برای اطعام مراسم‌های ترحیم بهتر است برای کمک به نیازمندان و یا انجام امور خیر ویژه جوانان استفاده شود، اظهار کرد: با اهدا این هزینه‌ها به جوانان می‌توانیم در راستای تشکیل خانواده و زندگی مشترک در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha