پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فراخوان از اساتید سطوح عالی

حوزه/ با توجه به برگزاری دوره تحصیلی تابستانه به صورت عمومی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) از اساتید سطوح عالی حوزه که دارای شرایط مورد نیاز باشند دعوت به همکاری و تدریس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در فراخوانی از اساتید سطوح عالی برای همکاری و تدریس در دوره تابستانه خود دعوت به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، در این فراخوان آمده است:

قابل توجه اساتید محترم سطوح عالی حوزه علمیه قم، با توجه به برگزاری دوره تحصیلی تابستانه به صورت عمومی در مدرسه علمیه امام کاظم علیه‌السلام، باستحضار می‌رساند اساتید محترمی که شرایط ذیل را دارند می‌توانند جهت همکاری و تدریس در این دوره اقدام نمایند.

- داشتن مجوز تدریس از امور اساتید معاونت سطوح عالی حوزه علمیه قم؛

- حداقل ۳ سال سابقه تدریس ثبت شده در امور اساتید حوزه علمیه قم؛

- امکان تدریس حداقل روزانه ۲ ساعت در دروس اصلی و ۱ ساعت در دروس جنبی؛

این دوره که از سوی طلاب با استقبال خوبی مواجه شده است از تاریخ ۱۰ تیرماه تا پایان مردادماه به مدت ۳۵ روز درسی طبق دستورالعمل ابلاغی برگزار می‌گردد.

مدرسه علمیه امام کاظم علیه‌السلام بر اساس ظرفیت و شرایط دوره از میان اساتیدی که ثبت‌نام کرده‌اند، اساتید مورد نظر را دعوت و این تدریس در سابقه اساتید محترم ثبت می‌گردد.

جهت ثبت‌نام با شماره تلفن ۳۷۱۰۸۱۵۲ تماس گرفته یا بصورت حضوری به اتاق ۱۵ مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام مراجعه نمایید.

۳۱۳/۱۷

فراخوان همکاری و تدریس دوره تابستانه حوزه علمیه قم اعلام شد

فراخوان همکاری و تدریس دوره تابستانه حوزه علمیه قم اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha