یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام راسخ

حوزه / معاون ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه استان قزوین به تبلیغاتی سوئی که علیه ایران و اسلام در دنیا وجود دارد اشاره کرد و گفت: آشنایی با زبان‌های مختلف کمک بزرگی در پاسخگویی به این شبهات ایجاد شده می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین، صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره‌های مهارتی و دانش افزایی مرکز آموزش زبان که در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه استان قزوین با عزمی جدی و با حمایت شایسته و ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیریت حوزه و مدیران مدارس، پیگیر برنامه آموزش زبان است.

حجت الاسلام موسوی راسخ خاطرنشان کرد: زبان فرهنگ دین، باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

معاون ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: آشنایی با زبان از کمالات انسانی محسوب می‌شود، چرا که تا زبان نباشد نمی‌توان تفقه کرد.

وی به تبلیغاتی سوئی که علیه ایران و اسلام در دنیا وجود دارد اشاره کرد و گفت: آشنایی با زبان‌های مختلف کمک بزرگی در پاسخگویی به این شبهات ایجاد شده می‌کند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: امروز دشمن با انواع توطئه‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در صدد ایجاد اختلاف قومی و مذهبی، کمرنگ کردن آداب و سنن دینی و مذهبی و ترویج باورهای ضد دینی است.

معاون ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه استان قزوین، اظهار کرد: دوره مهارت‌های پژوهشی برای ارائه مقاله به همایش‌ها و نشریات بین المللی، سومین دوره دانش افزایی استادان مکالمه عربی و دوره آموزشی مهارت‌های فن خطابه به زبان عربی به مدت سه روز در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قزوین برپاست و در آن اساتید حوزه علمیه و دانشگاه مباحث تعیین شده را تدریس می‌کنند.

وی ادامه داد: در این دوره ۷۶ نفر طلبه زبان‌دان از شیراز، تبریز، کرمانشاه، قم، کرج، تهران و زنجان شرکت کرده‌اند و همچنین تدریس موضوعات آموزشی توسط ۹ استاد از دانشگاه و حوزه به مدت سه روز انجام خواهد شد و در پایان نیز گواهی شرکت در دوره به افراد اعطا خواهد شد.

آشنایی با زبان‌های مختلف در پاسخ به شبهات دشمنان یاور طلاب خواهد بود

انتهای پیام /

آشنایی با زبان‌های مختلف در پاسخ به شبهات دشمنان یاور طلاب خواهد بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha