شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استقبال از محرم در عالیشهر

حوزه/ رئیس شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر گفت: هزار و ۲۰۰ هیأت، مسجد و حسینیه در سراسر استان در زمینه برگزاری مراسم محرم فعالیت می کنند.

حسین حیدری رییس شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: ۶۰۰ تن برنج، ۷۵ تن گوشت و ۱۵۰ تن شکر ویژه محرم و صفر در بین هیئت‌ها و موکب‌های استان توزیع شد.

وی از برگزاری همایش میثاق با عاشوراییان و تجلیل از پیرغلامان حسینی در اهرم و خورموج خبر داد و افزود: همایش میثاق عاشوراییان در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، کنگان و دیر برگزار شده است.

رئیس شورای هیأت های مذهبی استان بوشهر با اشاره به برگزاری نشست های متعدد برنامه ریزی مراسم محرم، اضافه کرد: هزار و ۲۰۰ هیأت، مسجد و حسینیه در سراسر استان در زمینه برگزاری مراسم محرم فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی و سوگواره احلی من العسل در تمام شهرها و روستاهای پرجمعیت استان بوشهر برگزار می‌شود.

حیدری با تأکید براینکه مراسم و برنامه های محرم با محوریت مردم برگزار می شود، ابراز کرد: تجمع عظیم عاشوراییان در روز جمعه هفته آینده در مصلای جمعه شهرهای استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha