سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبلیغات

حجت الاسلام قدرتی بر اجرای باشعور و پرشور مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران باوفای ایشان تأکید کرد و گفت: برنامه های عزاداری ماه های محرم و صفر باید منجر به بصیرت افزایی و معرفت عزاداران شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد با بیان اینکه مردم استان لرستان در جشن های عید سعید غدیر سنگ تمام گذاشتند، گفت: مردم خرم آباد در میهمانی بزرگ غدیر در این شهرستان با حضور خود اوج ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه جشن میهمانی بزرگ غدیر طبق احصا میدانی و کتابخانه‌ای اولین و بی‌نظیرترین جشنی بود که در استان برای ولایت امیرالمومنین (ع) گرفته شد، اظهار کرد: امید می‌رود این جشن ها در سال های آینده باشکوه تر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۱۰ موکب جهاد تبیین در جشن غدیر در استان، خاطرنشان کرد: ۲۰ موکب بانوان و چندین موکب کودکان و نوجوانان در این جشن خدمت رسانی داشتند.

حجت الاسلام قدرتی در پایان بر اجرای باشعور و پرشور مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)و یاران باوفای ایشان تأکید کرد و گفت: برنامه های عزاداری ماه های محرم و صفر باید منجر به بصیرت افزایی و معرفت عزاداران شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha