یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پی هتک حرمت قرآن کریم، پیشنهاد داد شهرداران سراسر میهن اسلامی، میدانی را در یکی از بهترین نقطه های شهر به نام قرآن نامگذاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت جسارت به ساحت قرآن کریم، اظهار داشت: بار دیگر هیئت حاکمه سبک‌سر دولت سوئد اجازه داد تا به حریم قرآن جسارت گردد و این عمل شنیع را محکوم می نماییم.

وی ابراز داشت: توهین به قرآن، توهین به ناموس خداست و مسلمانان آزاده جهان در برابر این گستاخی ها ساکت نخواهند نشست و همه ما ضمن محکوم کردن آتش زدن کتاب آسمانی مسلمانان جهان، از همه کشورهای اسلامی به ویژه از وزارت امور خارجه خواهانیم، سفیر سوئد را اخراج نماید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: ما ضمن محکوم کردن این عمل خلاف عقل و فطرت، از همه عزاداران حسینی در کشورهای اسلامی به ویژه ایران اسلامی می خواهیم در روز تاسوعا و عاشورا با حمل یک جلد کلام الله مجید، عشق، علاقه و جانفشانی خود در راه قرآن را همچون سیدالشهدا (ع) به نمایش گذاشته و تمامی هیئات، مساجد و دسته جات عزاداری، با حمل قرآن، علاقه خود را به این کتاب آسمانی و انزجار خود را از عاملان این حرکات شیطانی به نمایش بگذارند.

مشاور مدیر حوزه های علمیه افزود: همچنین از شهرداران سراسر میهن اسلامی نیز خواهانیم، میدانی را در یکی از بهترین نقطه های شهر به نام قرآن نامگذاری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: کشورهای اسلامی نیز باید نشست اضطراری برگزار نموده و از حریم قرآن، این کتاب الهی حمایت نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: مسلمانان جهان باید با تحریم اجناس کشورهایی که علیه قرآن کریم گستاخی می کنند، جوابی دندان شکن به آنان دهند تا دیگر شاهد این حرکات مذبوحانه و شیطان صفتانه از سوی این عناصر معلوم الحال نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تلاش مضاعف IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    وزارت خارجه می بایست تلاش مضاعفی می کرد تا کشورهای اسلامی رابطه با سوئد رو قطع کنند. نکرد و تکرار و اضافه شدن دانمارک رو شاهدیم. با کسانی که تنها زبان زور می فهمند، مکالمات دیگر مفید نیست مضر هست.