شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1100240
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
سید عمار حکیم

حوزه/ رئیس جریان حکمت ملی عراق اهانت به ساحت قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم ضمن محکوم کردن اجازه دانمارک نسبت به تکرار عمل شنیع اهانت به قرآن در مقابل سفارت عراق در کپنهاگ مشابه آنچه در سوئد انجام شد، گفت: پافشاری برخی از کشورها در هتک حرمت به مقدسات الهی که قبلاً صلح‌جو و دموکراتیک توصیف می‌شدند، نقض آشکار قوانین و موازین بین‌المللی به ‌ویژه منشور سازمان ملل متحد است که توهین به ادیان و عقاید را ممنوع می‌کند.

وی افزود: این نشان دهنده این است که یک جنبش افراطی هدفمند قصد دارد هماهنگی بین المللی را تضعیف کند و نفرت را در بین مردم گسترش دهد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق با تأکید بر اینکه این موضوع نیازمند احتیاط در برابر برنامه‌های شیطانی این کشورهاست تصریح کرد: ما از شورای امنیت، سازمان ملل متحد، سازمان کنفرانس اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و همه فعالان مذهبی و سیاسی در جهان می‌خواهیم که در برابر این تخلفات که احساسات دو میلیارد مسلمان را بر می‌انگیزد، مواضع قاطعانه‌ای اتخاذ کنند.

شایان ذکر است پس از اهانت اخیر به قرآن کریم در سوئد، یک گروه افراطی دیگر در دانمارک، به نسخه‌ای از قرآن مقابل سفارت عراق در کپنهاگ جسارت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha