چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه با ظرفیت مطلوب فاصله دارند، گفت: ستاد نماز جمعه باید در طول هفته فعال باشد و کار فرهنگی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز در مراسم قرائت زیارت عاشورا به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: اعضای ستاد نماز جمعه بازوان ائمه جمعه هستند و نقش ارزنده ای در این نهاد مقدس در طول سال دارند.

وی با بیان اینکه ستادهای نماز جمعه با ظرفیت مطلوب فاصله دارند، افزود: ستاد نماز جمعه باید در طول هفته فعال باشد و کار فرهنگی انجام دهد.

امام جمعه دیّر، زمینه سازی برای حضور مردم در مصلی را از وظایف اصلی ستاد نماز جمعه دانست و عنوان کرد: اجر و پاداش آثار و برکات نماز جمعه به اعضای ستاد نمازجمعه هم می رسد.

وی افزود: مردم در نماز جمعه به تقوا دعوت شده و به آگاهی سیاسی دست پیدا کرده و در مقابل دشمن موضع گیری می کنند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: نماز جمعه ظرفیت بسیار بزرگی دارد و بیش از این ها می تواند به دین و آگاهی مردم و نظام اسلامی خدمت کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه با آن آثار و برکاتی که دارد از اول انقلاب مورد بغض و کینه دشمنان بوده است، یادآور شد: دشمنان عده ای از ائمه جمعه را ترور فیزیکی کردند و به شهادت رساندند و ترور شخصیتی ائمه جمعه هم همواره بوده و خواهد بود چون جایگاه نماز جمعه در هر هفته علیه دشمن و سیاست های او و عوامل داخلی آنها موضع گیری دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha