شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1100464
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مراسم تشییع دو مأمور فراجا در شهرستان ایذه

حوزه / مراسم تشییع و تدفین شهیدان علی غلامی و سلمان غریبی شهدای درگیری با سارقان مسلح شهرستان ایذه امروز با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم تشییع و تدفین شهیدان علی غلامی و سلمان غریبی، شهدای درگیری با سارقان مسلح شهرستان ایذه امروز باحضور مسئولان و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

مأموران پاسگاه انتظامی هلایجان روز دوشنبه باهدف اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در مخفیگاهشان وارد عمل شده که سارقان به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی کرده که براثر این درگیری، "علی غلامی و سلمان غریبی" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در حاشیه این تشییع، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رئیس عقیدتی فراجا از طرف فرماندهی فراجا فردا این حادثه پیام داد که مطمئن باشید انتقام مظلومیت شهدای امنیت گرفته خواهد شد و قول داد ریشه‌های این مسأله در شهرستان ایذه برطرف خواهند شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری، فرمانده فراجا استان خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha