شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1102722
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
حجت الاسلام عرب انصاری

حوزه/ معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز تفکر حسینی مرزها را در هم نوردیده است، گفت: امروز تفکر امام حسین(ع) ادیان مختلفی را درگیر خود نموده و آزادی خواهان بسیاری را به حول محور خود جمع نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند، اظهار داشت: لرستان دارای مردمانی شجاع، غیور، ولایی و پاکدست بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند، گفت: ولایتمداری و انقلابی بودن مردم استان لرستان و حضور آنان در صحنه‌های مختلف نظام، به همگان ثابت شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز تفکر حسینی مرزها را در هم نوردیده است، خاطرنشان کرد: امروز تفکر امام حسین(ع) ادیان مختلفی را درگیر خود نموده و آزادی خواهان بسیاری را به حول محور خود جمع نموده است.

حجت الاسلام عرب انصاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، گفت: انقلاب اسلامی و اهداف والای نظام در اشاعه مکتب سرخ حسینی در جهان نقش مهمی داشته است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: روحانیون و مبلغان همواره برای اهداف والای اسلام و انقلاب رسالت خود را به نحو مطلوب ایفا نموده‌اند.

وی بر لزوم حضور باشکوه مردم در صحنه‌های مختلف نظام تأکید کرد و یادآور شد: امید می‌رود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان‌ها با خلق برنامه‌های منسجم و هدفمند، زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی را فراهم نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha