دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه همدان

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه طلاب از روز اول وارد شدن در این مسیر، برای خود اهداف مشخصی تعیین کنند، گفت: طلاب جدید الورود باید از اول راه طلبگی با اهداف طلبگی آشنا شوند و متعهد شوند که سختی‌های این راه آنها را خسته نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان، امروز در افتتاحیه میثاق طلبگی حوزه علمیه همدان که در مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار برگزار شد، با تبریک به طلاب جدید الورود به حوزه علمیه استان همدان، اظهار داشت: امروز به خود ببالید که وارد عرصه سربازی حضرت حجت(عج) و دفاع از اسلام شده‌اید.

وی با تأکید بر اینکه نان حلال پدر و تربیت صحیح مادر است که باعث شده تا بهترین انتخاب را برای آینده خود داشته باشید، گفت: دوره میثاق طلبگی دارای آثار و برکات فروانی است که طلاب در آن با حوزه علمیه و شرایط آن به نحو احسن آشنا می‌شوند و لذا باید از لحظه لحظه آن به نحو احسن بهره برد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه طلاب از روز اول وارد شدن در این مسیر برای خود اهداف مشخصی تعیین کنند، خاطرنشان کرد: طلاب جدید الورود باید از اول راه طلبگی با اهداف طلبگی آشنا شوند و متعهد شوند که سختی‌های این راه آنها را خسته نکند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طلاب نسبت به تهذیب نفس حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، گفت: البته تهذیب نفس در راه طلبگی شرط کافی نیست و طلاب باید در کنار تهذیب نفس خوب درس بخوانند.

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه طلاب با سیره اهل بیت(ع) و علما آشنا شوند، اظهار کرد: علمایی همچون آیت الله آخوند همدانی(ره)، آیت الله موسوی همدانی(ره) و آیت الله العظمی نوری همدانی در همین حوزه‌ها تحصیل کرده‌اند و شما نیز باید تلاشتان بر این باشد که پا جای پای این بزرگان بگذارید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha