دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ایجاد ناامنی و اختلاف مذهبی در جامعه از اهداف اصلی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام سیدعلی حسینی،امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه آزادگان از سرمایه های گرانقدر ایران اسلامی هستند، گفت: آزادگان دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید برای حل مشکلات این قشر اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در جمع فرماندهان سپاه، افزود: دشمنان از اقتدار و نام سپاه وحشت دارند و همین اقتدار روزافزون موجب شده سپاه قهرمان و مدافع مظلومان را تروریست بخوانند، این در حالی است که سپاه در عراق، سوریه و لبنان نشان داد مخالف تروریست بوده و همواره مقابل تروریست خواهد ایستاد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ستیزه جو و دین ستیز سازش نداشته و نخواهد داشت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی که جنگ طلب نیستند، خواهان برقراری رابطه است.

حجت الاسلام حسینی با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: دشمنان می خواهند با این اقدامات در جامعه ناامنی به وجود بیاورند، اما باید بدانند که ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی هرگز فریب توطئه ها را نخواهد خورد و تا پای جان مدافع ارزش های اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف این حمله، ایجاد ناامنی و دامن زدن به اختلاف بین شیعه و سنی در داخل کشور بود، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند راه به جایی نخواهند برد و مسلمانان را متحدتر و منسجم تر خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به استقبال داوطلبان از پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم متدینین، متخصصین و اصلح را انتخاب نمایند تا شاهدی مجلسی قوی و مقتدر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha