جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ق

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خواستار فعال شدن مساجد شبانه روزی در شهر کاشان شد و تصریح کرد: به جهت توریستی و مذهبی بودن شهر کاشان و حجم زیاد مسافر باید علاوه بر فعال بودن مساجد و راه اندازی نمازخانه های شبانه روزی در پارک ها، اذان در معابر اصلی شهر نیز شنیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در مراسم معرفی شهردار جدید کاشان در پنجمین جلسه شورای اداری که با حضور معاون استاندار اصفهان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهردار جدید کاشان علاوه بر پرهیز از روزمرگی باید برای برنامه ها چشم انداز داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری کاشان شهرستان بسیار مهمی است، خطاب به شهردار جدید گفت: شهردار جدید با بهره گیری از نظرات شهرداران سابق برای توسعه و پیشرفت شهر تلاش کند.

امام جمعه کاشان در ادامه بر لزوم پیگیری تحویل اتوبوس های شهری کاشان تأکید کرد و یادآور شد: در حالی که پول اتوبوس های شهری کاشان به صورت کامل پرداخت شده، ولی هنوز به طور کامل تحویل شهرداری نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تقویت ارتباط مردمی شهردار، سرکشی از مناطق در ساعات غیر اداری و حضور در نماز جماعت مساجد برای ارتباط با مردم تأکید کرد و افزود: حضور شهردار در مساجد باعث می شود مردم به آسانی بتوانند مشکلات خود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم همکاری شهرداری با حوزه و دانشگاه و افزایش معنویت شهر کاشان تاکید کرد و خواستار فعال شدن مساجد شبانه روزی در شهر کاشان شد و تصریح کرد: به جهت توریستی و مذهبی بودن شهر کاشان و حجم زیاد مسافر باید علاوه بر فعال بودن مساجد و راه اندازی نمازخانه های شبانه روزی در پارک ها، اذان در معابر اصلی شهر نیز شنیده شود.

به گفته امام جمعه کاشان، تسریع در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس ۱۸۰۰ شهید منطقه کاشان به عنوان یک دانشگاه جهت بازدید گردشگران و جوانان باعث می شود تا ایمان و امید نسل نو تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با توصیه بر جلوگیر ی از اسراف در ادارات، یادآور شد: هزینه ماهیانه یک میلیارد تومان برای فرودگاه کاشان بدون ذره ای استفاده نمونه ای از اسراف است، لذا از شهردار جدیدمی خواهیم با همکاری فرمانداری با فعال نمودن این فرودگاه جلوی اسراف گرفته شود .

امام جمعه کاشان بر لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: چند روز قبل مقام معظم رهبری یک نامه بچه های کاشان را حاشیه زدند و فرمودند کتابتان را نخواندم ولی نامه تان را خواندم و از دل نورانی تان خیلی خوشحال شدم که شما جوانان کاشانی به فکر بیانیه گام دوم انقلابید که چگونه در نسل نو خصوصا بند هفتم «سبک زندگی اسلامی » زنده بشود.

زینلی معاون استاندار اصفهان نیز بر لزوم حضور شهردار جدید کاشان در بین مردم و ارتباط با نماینده ولی فقیه تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری کاشان همدلی و هماهنگی بیشتری را در جهت رفع مشکلات مردم، توسعه و پیشرفت شهر داشته باشند.

معاون استاندار اصفهان در پایان ضمن قدردانی از بخشنده شهردار قبلی و قنبری سرپرست شهرداری کاشان برای کیومرث محمد پور شهردار جدید کاشان آرزوی موفقیت کرد.

شریف زارعی فرماندار ویژه کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و قدردانی از تلاش شهرداران سابق کاشان برلزوم وحدت و همدلی در جهت توسعه و پیشرفت کاشان تأکید کرد.

انتهای پیام

مساجد و نمازخانه‌های شبانه روزی در کاشان فعال شوند

مساجد و نمازخانه‌های شبانه روزی در کاشان فعال شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۰ IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    1 0
    ازسالن های آمفی تاتر آنچنانی دستور فعالی مسجد صادر میشود !!!کسیکه روی صندلی مخمل لم داده بعیده روی گلیم مسجد چار زانو بشینه