دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ثبت نام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با اشاره به اینکه ۸۴ نفر در مدرسه علمیه غدیریه ثبت نام کردند، گفت: با توجه به میانگین ۲۵ نفره در ثبت نام هر مدرسه علمیه استان فارس، امسال این مدرسه بیش از ۳ برابر مدارس دیگر ثبت نامی داشت که از این تعداد حدود ۵۰ درصد، تحصیلات دانشگاهی لیسانس و بالاتر و ۵۰ درصد بقیه با مدرک دیپلم ثبت نام کردند.

زهرا نعمتی مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، در خصوص پذیرش طلبه در مدارس علمیه با اشاره به آیه۳۲ سوره مائده اظهار داشت: همین که یک بانو بتواند گره‌ای از مشکلات زندگی خود و اطرافیان باز کند، شبهه‌ای را تحلیل کند و احکامی را پاسخ دهد، مصداق بارز بیداری و زنده کردن مردم و آشنا نمودن آنها با مسائل دینی است.

وی افزود: خداوند را شاکریم امسال هم همانند سال‌های گذشته با همت طلاب، کادر و اساتید این مدرسه در زمینه جذب حداکثری و کیفیتی موفق بوده‌ایم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز، گفت: امسال همانند سنوات قبل با استقبال گسترده بانوان مستعد و علاقه‌مند به علوم دینی روبرو شدیم و لذا به فضل پروردگار با همکاری همه طلاب، کادر و اساتید، ۸۴ نفر در مدرسه علمیه غدیریه ثبت نام کردند، با توجه به میانگین ۲۵ نفره در ثبت نام هر مدرسه علمیه استان فارس، امسال این مدرسه بیش از ۳ برابر مدارس دیگر ثبت نامی داشت که از این تعداد حدود ۵۰ درصد، تحصیلات دانشگاهی لیسانس و بالاتر و ۵۰ درصد بقیه با مدرک دیپلم ثبت نام کردند.

نعمتی گفت: امسال متولدین ۸۴ را ثبت نام کرده‌ایم که تعداد قابل توجهی از داوطلبین در آزمون کتبی قبول شدند و پس از مصاحبه و تحقیقات با به دست آوردن حد نصاب امتیاز، در کسوت طلبگی در این مدرسه مشغول به فرا گیری علوم دینی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین از شهرستان‌هایی که فاقد مدرسه علمیه خواهران بودند نیز تعداد قابل توجهی ثبت نامی داشتیم که با توجه به وجود خوابگاه در مدرسه که یکی از امتیازات این مدرسه محسوب می‌شود، پذیرای این افراد بعد از قبولی و کسب امتیاز خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز، تصریح کرد: با یاری خداوند متعال امسال ۳ کلاس پایه اول خواهیم داشت که بعد از اعلام نتایج به داوطلبین اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha