شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در استان از مدرسه فوتبال شهرداری همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه هر چه بیشتر به ورزش توجه شود و در جامعه توسعه پیدا کند، قطعا خیلی از آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود، گفت: گاهی از موارد هزینه‌های را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی داریم در حالی که می‌توان آن را در عرصه ورزش استفاده کرد تا از این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در بازدید از مدرسه فوتبال شهرداری همدان، با بیان اینکه امروز نیازمند حمایت جدی از ورزش و به‌خصوص ورزش همگانی در جامعه هستیم، اظهار داشت: در استان همدان در عرصه‌های ورزشی با استعدادهای خوبی روبرو هستیم که این مدارس می‌تواند در زمینه شناسایی استعدادهای برتر موثر باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه، گفت: در استان همدان یکی از اولویت‌های طراحی شده در شورای فرهنگ عمومی و سند فرهنگی استان، موضوع ایجاد نشاط اجتماعی است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه تحقق نشاط اجتماعی نیازمند فراهم آمدن بسترهایی است، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق نشاط‌ اجتماعی و نشاط سالم، ورزش است و لذا همه باید کمک کنیم و از ورزش و خصوصا فوتبال که طرفداران زیادی دارد حمایت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شورا و شهرداری همدان از ورزش همگانی حمایت کنند، یادآور شد: از همه نوجوانان و جوانان دعوت می‌کنم تا ورزش را جدی بگیرند، البته مسئولان نیز باید بستر دسترسی آسان به ورزش را برای جوانان فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: یکی از مشکلاتی که خصوصا پس از دوران کرونا گزارش شد، اضافه وزن‌هایی بود که در بین نوجوانان و جوانان به‌وجود آمد و خطر مبتلا شدن به بیماری‌هایی را به همراه داشت، بنابراین نیازمند مراقبت در این عرصه هستیم.

وی با بیان اینکه هر چه بیشتر به ورزش توجه شود و در جامعه توسعه پیدا کند، قطعا خیلی از آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود، اظهار کرد: گاهی از موارد هزینه‌های را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی داریم در حالی که می‌توان آن را در عرصه ورزش استفاده کرد تا از این آسیب‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha