یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفر یک روزه رئیس مجمع نمایندگان طلاب به استان لرستان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سفری یک روزه با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت أباالفضل (ع) استان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، مدیر مدرسه علمیه آیت الله کمالوند دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به استان لرستان، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، نخستین برنامه بود که امام جمعه خرم آباد، مجمع نمایندگان طلاب را مرکزی برای ایده پروری و همچنین ارائه طرح های تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف عالی حوزه های علمیه دانست.

وی گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلا باید در کنار مدیر محترم حوزه های علمیه در اجرایی سازی درختواره های درسی و نظام حوزوی در پیشبرد اهداف عالیه حوزه همراه بوده و و با ایشان تعامل داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مجمع نمایندگان طلاب را بهترین جایگاه برای نقد آراء دانست و گفت: بحمدالله از آغاز دوره جدید مجمع نمایندگان طلاب، شاهد سیر تکاملی مناسبی بوده و با حضور نمایندگان طلاب پرتلاش، شاهد فعالیت های چشمگیر این مجموعه حوزوی هستیم.

امام جمعه خرم آباد، نمایندگان طلاب استان لرستان را افراید با انگیزه، دارای صلابت و پیشینه ای با فعالیت های جهادی و علمی توصیف نمود.

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز با بیان چارت تشکیلاتی مجمع نمایندگان طلاب و با اشاره به اساسنامه این مجمع، اظهار امیدواری کرد که ارتباط تنگاتنگی میان نمایندگان طلاب با ائمه جمعه به ویژه نمایندگان رهبر انقلاب در مراکز استان ها ایجاد شده و شاهد تقویت جهاد تبیین در سطح جامعه باشیم.

وی مجمع نمایندگان طلاب استان لرستان را متشکل از اندیشمندان، اساتید و شخصیت های فاضل معرفی کرد که در خدمت رسانی به طلاب و فضلای این منطقه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب از حجت الاسلام والمسلمین حسینی الشتری، رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان لرستان نیز به عنوان نیروی مخلص، امین و معتقد به ولایت نام برد.

گفتنی است در این سفر یک روزه، دیدار با استاندار لرستان، فرمانده سپاه حضرت أباالفضل (ع) استان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، مدیر مدرسه علمیه آیت الله کمالوند و حضور در صبحگاه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان از دیگر برنامه های رئیس مجمع نمایندگان طلاب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha