شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طباطبایی

حوزه / امام جمعه اصفهان گفت: بدون شک از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران، انتقال گازرسانی به اقصی نقاط کشور خاصه مناطق محروم است که این خدمت بزرگی در دهه‌های اخیر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در جمع برخی از مدیران و معاونان شرکت گاز اصفهان با اشاره به اهمیت کار گازرسانی و ارزش آن در ایجاد رفاه برای مردم و اجر آن نزد خداوند، اظهار داشت: این کار برای مردم بسیار ارزشمند است و یکی از موضوعاتی که می‌توانیم به آن افتخار کنیم، همین مسئله گازرسانی است و مجموعه شرکت گاز در توسعه، توزیع و انتقال به دنبال کار رفاهی برای مردم می‌باشند.

وی افزود: بدون شک از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران، انتقال گاز رسانی است و این خدمت بزرگی است که در دهه‌های اخیر صورت گرفت و عظمت جمهوری اسلامی در همین است که دولت جمهوری اسلامی توانسته به کمک و همت این کارکنان به روستاها و نقاط محروم کشور هم گازرسانی نماید.

امام جمعه اصفهان با قدردانی از فداکاری‌ها و زحمات کارکنان شرکت گاز در عرصه گازرسانی به مناطق مختلف به‌ویژه به‌مناطق محروم، عنوان کرد: مردم می‌دانند این مجموعه، جمعی است که جان خود را در کف دست خود قرار داده و جمعی از فرزندان ایران هستند که دلسوزانه کار می‌کنند تا مردم در رفاه باشند.

وی اظهار کرد: کشوری که درباره آن اظهار می‌کردند، نمی‌تواند بدون تکیه به دیگران زندگی کند اکنون خود در همه بخش‌ها توسعه یافته، البته اکنون نیز برخی اظهار می‌کنند که بدون آمریکا نمی‌توان زندگی کرد.

آیت اله طباطبایی‌نژاد با اشاره به برخی از موارد استیلای صنعتی آمریکا بر ایران در دوران پهلوی و تحقیر ایران در آن دوران، گفت: کاری که آمریکا می‌کند همان کاری است که فرعون با قوم خود می‌کرد، هم چنان که قرآن کریم نیز درباره آن می‌فرماید " فَاسْتَخَفَ‌ قَوْمَهُ‌ فَأَطَاعُوهُ‌ " یعنی فرعون ابتدا مردم را خفیف کرد و به آنها گفت همه چیز در دست فرعون است و نمی‌توانید یک روز بدون فرعون زندگی کنید، لذا دنیای کفر نیز می‌خواهد انسان‌ها را خفیف کند.

وی یادآور شد: امروز در هر بخشی از صنعت پیشرفت اتفاق افتاده و فرق حال حاضر با دوران دفاع مقدس در این است که در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و هم پیمانان آن سعی بر این داشتند که ما از هیچ کشوری چیزی نخریم و اکنون سعی می‌کنند که چیزی به دیگر کشورها نفروشیم و این پیشرفت بسیار بزرگی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • H.R IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام، خبر و دیدار متعلق یه دیدار مدیران منطقه 2 عملیات انتقال گاز می باشد نه شرکت گاز اصفهان