شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آرم جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی، در پیامی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری این مراسم قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی، در پیامی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری این مراسم قدردانی نمود که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیاده روی باشکوه اربعین حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و بار دیگر نیروی حیات‌بخش عشق به حسین -علیه‌السلام- را به رخ جهانیان کشید و بی‌اعتنا به سکوت، سانسور و خفقان رسانه‌ای وابستگان جبهه باطل، توانست عظمت این همایش بزرگ دینی و بشری را به نمایش گذارد.

بی‌تردید، خلق این حماسه بزرگ، مرهون مجاهدت‌های تعداد بی‌شماری از برادران و خواهران ایرانی و عراقی و دیگر محبان اهل بیت -علیهم‌السلام- در سراسر جهان است و این مجاهدت‌ها جز از خزانه غیب الهی پاداش نخواهد گرفت.

به‌مناسبت خلق این حماسه باشکوه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سهم خود، از تمام زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی دولت، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده و تلاش هیئت‌ها و موکب‌داران در آفرینش این حماسه بزرگ را ارج می‌نهد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین، مراتب قدردانی و سپاس خود را از دولت و مردم بزرگوار عراق که با تمام وجود و با افتخار، میزبان این همایش بزرگ بودند، ابراز می‌دارد.

در پایان، همه برای مجد و عظمت امت اسلامی دست به دعا برمی‌داریم: «اللهم انصر من نصر الدین»! آمین!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha