یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همدان

حوزه / نخستین مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج همزمان با ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، امروز با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان کشور و تاییدیه سازمان تبلیغات اسلامی در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نخستین مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج همزمان با ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، امروز با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان و تاییدیه سازمان تبلیغات اسلامی، در همدان راه‌اندازی شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت الاسلام سید محمدرضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

میلاد مرادی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم با تأکید بر اینکه این مرکز برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در این مرکز با استفاده از ظرفیت مشاوران و متخصصان مشاوره‌های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی ارائه خواهد شد.

وی افزود: مرکز همسان‌گزینی به صورت مشترک بین اداره ورزش جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی است و صدور مجوز با ورزش جوانان و نظارت و همکاری با مراکز به صورت مشترک با اداره تبلیغات اسلامی خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: امیدواریم با راه‌اندازی چنین مراکزی شاهد نهضت صحیح ازدواج، افزایش نرخ ازدواج و تحکیم زوج‌ها در زندگی زناشویی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha