جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: استان لرستان یک حرف دارد و آن حرف انقلاب و ارزش‌ها، حرف قرآن و جمهوری اسلامی ایران است و افتخار می‌کنیم این استان در سایه مقاومت و ایثار، برادری و همدلی همیشه در خط مقدم بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار با عنوان (نوای مهر) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه ۶۵۵۵ شهید استان لرستان، اظهار داشت: همان روزی که خداوند بنای خلقت را گذاشت و تجلی علوم الهی را مقدر کرد، یکی از آن علوم علم هنر بود.

وی بیان کرد: خداوند متعال یکی از جلوه‌های موسیقی خودش را در دل پرندگان نشان داد و به بشریت اعلام کرد برای تربیت شنیداری می‌توانید از این نغمه‌ها استفاده کنید و این را در اختیار بشر گذاشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه امروز شهر خرم آباد پایتخت فرهنگی جمهوری اسلامی شده است، یادآور شد: امروز از کشورهای حوزه مقاومت و از سراسر کشور در این جشنواره مهمان ما هستند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بین المللی موسیقی ایثار ارسال شد، خاطرنشان کرد: از بین آثار داخلی و خارجی ۲۳ اثر داخلی، ۱۲ اثر ویژه و ۴ اثر بین المللی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: استان لرستان یک حرف دارد و آن حرف انقلاب و ارزش‌ها، حرف قرآن و جمهوری اسلامی ایران است و افتخار می‌کنیم این استان در سایه مقاومت و ایثار، برادری و همدلی همیشه در خط مقدم بوده و هست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: استان ما هر چند از نظر اقتصادی استانی محروم است، اما از لحاظ فرهنگ، تمدن و ارزش‌های اسلامی غنی هستیم.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: پیام امروز جمهوری اسلامی مقاومت است و در این مسیر زیر سایه امامین انقلاب به جلو حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha