دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت:نباید اجازه دهیم در این وضعیت نابسامان اجتماعی فضای مجازی به دوست اصلی و نخست فرزندان ما تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج ضمن تبریک ماه ربیع الاول و میلاد رسول اکرم (ص) اظهار داشت: هر کسی که خود را با اصول و مبانی اسلام راستین تطبیق دهد از هر گونه خطا و یا گمراهی در امان خواهد بود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: همه ما باید فرزندان خود را با دین واقعی اسلام و چهره حقیقی آن آشنا سازیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه نسبت به دهه‌های گذشته بسیار تغییر کرده است، عنوان کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به خانه های ما ورود کرده است.

ماموستا راستی افزود: وسایل ارتباط جمعی هم دارای جنبه مثبت و هم دارای جنبه منفی هستند بنابراین باید با تربیت درست فرزندان خود اجازه ندهیم که فضای مجازی به یک آفت و معضل برای آنان و خود ما تبدیل شود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی به دنبال تغییر و تحریف باورهای دینی جامعه می‌باشد لذا باید در استفاده از فضای مجازی بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید برای فرزندان خود بهترین دوست و همراه باشیم، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم در این وضعیت نابسامان اجتماعی فضای مجازی به دوست اصلی فرزندان ما تبدیل شود.

ماموستا رستمی یادآور شد: بنابراین انتظاری که از نهادهای فرهنگی و آموزشی و خانواده‌ها داریم این است که اجازه ندهند که افکار و ذهن جوان ما توسط دشمنان نظام و اسلام مدیریت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha