یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع

حوزه / اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بویین زهرا حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم سماعه احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا در اجتماع اساتید و طلاب این مدرسه گفت: یهود و یهودیان بنا به تعبیر قرآن مجید دشمن اسلام هستند. این قوم ویژگی هایی دارد که خداوند از آن ها در قرآن یاد می کند. از جمله قساوت قلب، پیمان شکنی، نژاد پرستی و ظلم و جنایت.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب کودک کش اسرائیل از هر گونه ظلم و جنایتی دریغ نمی کند و ما به عنوان یک مسلمان حداقل وظیفه مان این است که در مقابل این نسل کشی سکوت نکنیم و با تجمعات و راهپیایی ها علیه این رژیم جعلی فریاد برآوریم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا ادامه داد: چنانچه خداوند متعال در آیه۳۲ سوره مبارکه حج می فرماید: و مَن یُعَظِّم شعائِرَاللهِ مِن تَقوَی القلوب و همان طور که مقام عظمای ولایت فرمودند: اسرائیل چند سال آینده نخواهد بود ما نیز دعا می کنیم این اتفاق بزودی رخ دهد و ما نظاره گر نابودی اسرائیل باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران بویین زهرا عنوان کرد: صاعقه موشک‌های مقاومت بر سر اشغالگران فرود می‌آید و در این میان آن چیزی که بیش از همه بر جهانیان رخ می‌نمایاند، قدرت مقاومت و اراده خداوند بر پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران است.

احمدی ادامه داد: مردم غیور فلسطینی امروز بانشاط‌تر و متحدتر از هر زمان دیگری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه گیتی در میدان حاضرند.

تجمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بویین زهرا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha