یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد آقامیری

حوزه/ استاندار قم گفت: باید بدون اغماض با واحدهای تولیدی و فروشگاه‌هایی که لباس‌های منافی عفت را تولید و به فروش می‌رسانند برخورد شود، زیرا تولیدات و واحدهای صنفی که فرهنگ ما را دچار مشکل کند در حقیقت به بنیان خانواده‌ها ضربه می‌زند و مشکل جدیدی درست می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری استاندار قم در نشست فصلی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: ستادها خوب کار می‌کنند؛ ولی صف نداریم که مصوبات ستاد را ابلاغ و اجرا کند.

وی با بیان اینکه باید قم را با قم مقایسه کنیم، گفت: در حوزه حجاب و عفاف اگر ما حتی نسبت به یک نفر بی‌توجه باشیم مطمئن باشید که این نشر پیدا خواهد کرد و باید حتی برای رفع یک مورد بی‌حجاب در قم هم برنامه داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به محدودیت ضابطان قضایی در برخورد با متخلفان ابراز کرد: اگر جلوی واحدهای صنفی بدون مجوز گرفته نشود قطعاً بیشتر خواهد شد و اگر زمان بگذرد و برخورد فوری صورت نگیرد دیگر نمی‌شود جلوی آن را گرفت.

وی با بیان اینکه باید با ابزارهای ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی برخورد شود، گفت: باید بدون اغماض با واحدهای تولیدی و فروشگاه‌هایی که لباس‌های منافی عفت را تولید و به فروش می‌رسانند برخورد شود، زیرا تولیدات و واحدهای صنفی که فرهنگ ما را دچار مشکل کند در حقیقت به بنیان خانواده ها ضربه می‌زند و مشکل جدیدی درست می‌کند.

آقامیری با تأکید بر اینکه آمران به معروف باید آموزش‌های متعددی را ببینند و بیش از محدوده شرع و قانون اقدامی نکنند، افزود: ما باید بتوانیم کارگاه‌های عملیاتی در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده از چادر نه فقط در حرم بلکه در سراسر شهر باید مورد تاکید قرار گیرد، افزود: از نگاه بنده همه قم حرم است و هر شخصی در قم بخواهد هتک حرمت کند برای ما قابل‌پذیرش نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هانیه IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شما فعلا دانشگاه‌ها رو چادری کن شهرو نمیخواد چادری کنی.